Blogarchívum

2014. szeptember 15., hétfő

Tuciposzt


Bálintról nem sokat írtam mostanában, pedig nagyon sokat változott. Elkezdett beszélni. Jobb későn mint soha. Tudom, hogy nem szabad hasonlítgatni, de mindenben Gergőhöz hasonlítom, hiszen nekem ő a mérce. Bálint mindent kicsit később kezdett hozzá képest, viszont amint elkezdte, megállíthatatlan lett (16 hónaposan elkezdett járni, és pár nap alatt teljes magabiztosságig fejlesztette ezt a tudományt). Így van ez a beszéddel is. Sokáig csak nyögött, ha akart valamit. Már kezdtem aggódni, hogy így marad, de szerencsére bővül a szókincse. Már le sem tudnám írni, hogy milyen szavakat mond, tökéletesen kifejezi magát, naponta megtanul pár új szót. Ha valami nem tetszik neki, először csak ránk mordul (mint egy kutya - nagyon vicces), aztán mérgesen közli, hogy "hagyd abba". Az állatokat imádja. Napjában többször nyomja a kezembe az állatos könyvét "olvass" felszólítással. A kedvence a pingvin, a hattyú (ezt Balatonon tanulta meg), a strucc és a gnú. Elengedhetetlen alapszókincs egy ekkora gyereknek. Olyan túléléshez elengedhetetlen szavakat is ismer, mint kocsi (ez a csoki), alma, husi, hami. Ha nem kapja meg azonnal ezeket a dolgokat, mély hörgő hangon megismétli. Lehet, hogy énekes lesz valami thrash metal bandában. 

Mostanában alig fotóztam. Szinte csak akkor volt a kezemben a gép, ha megrendelésre dolgoztam, és kezdtem elveszíteni a lelkesedést. Ma délelőtt viszont fotóstúdióvá alakult a nappali, és Bálint tökéletes modell volt. De tényleg. Ennyire tökéletes:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.