Blogarchívum

2013. október 23., szerda

Tipikus este

Tegnap próbáltunk elhelyezkedni a hitvesi ágyban, amit kicsit megnehezített az a tény, hogy Bálint a maga 77 centijével és 9,5 kilójával elfoglalja a felét. Szisztematikusan. Én épp igyekeztem a nekem jutó 10 centis részt a lehető legkényelmesebben kihasználni, amikor

T: Húzd össze magad, hogy én is elférjek!
Én: ?????? Ennél jobban? Tuci húzza össze magát....!
T: Húzd össze Tucit!
Én: De visszaterül....
.....
T: El kéne már költöznünk, hogy vehessünk egy legalább 2 m széles ágyat....
Rövid csönd....
Én: Nem gondolod, hogy az lett volna a normális, ha azt mondod, hogy át kéne szoktatni Tucit a saját ágyába?
T: Látod, hogy próbálkozunk, de nem hagyja...
Én: De mégis ki a főnök, ő vagy mi?
T: Ő....

Furán is nézett rám, amikor megmutattam neki az ágyát.... (az orrán látszik az előző posztban emlegetett sárgaság)

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.