Blogarchívum

2012. május 3., csütörtök

Ez+Az

Mostanában nem nagyon írok részletes beszámolókat, úgyhogy most pótolnám (nem lesz részletes). Előző hétvégén nagyon jó dolgunk volt. Szombaton anya látott minket vendégül, vasárnap Norbiéknál voltunk Agárdon (Eszméletlen cukik voltak a kölkök. Emma végre akkora lett, hogy tudnak játszani Gergővel. A végén Emma megölelte Gergőt:)). Hétfőn Viktoréknál grilleztünk (Viktor kint sütögetett a 6000 fokban, mi pedig az árnyékban vártuk az ebédet:)). Kedden pedig Cséven voltunk, ahol Gergőt nem lehetett kirobbantani a tyúkketrecből. Teljesen beleszerelmesedett a pipikbe:) Gép nem volt nálam, úgyhogy Jucótól kunyeráltam egy képet:


Tegnap pedig Ghymes koncerten voltunk a MüPában. Már egy ideje terveztem, hogy meg kéne nézni a világhírű hangversenytermet, úgyhogy kapóra jött Dodó invitálása. A koncert szuper volt. Mondjuk kicsit furán éreztem magam, mert még soha nem voltam ülő koncerten, de tényleg jól szólt!:) A kedvencem nem volt (oké, kb olyan öreg mint én, szóval nem csoda, úgyhogy itthon kellett pótolnom:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.