Blogarchívum

2012. április 26., csütörtök

A leghatásosabb büntetés

Tegnap Gergő nagyon rossz volt. Volt egy pont, ahol úgy éreztem, hogy tényleg elszakad a cérna. Egész nap direkt rossz volt. Ha rászóltam, csak röhögött, gusztustalankodott a kajával, firkált a padlóra... Nem részletezem, a lényeg az, hogy direkt olyan dolgokat csinált, amiről tudja, hogy rossz. Este mondtam Tominak, hogy nekem ma elegem van, tegye le ő, én nem vagyok hajlandó egy ilyen nap után énekelni (minden este énekelünk lefekvés előtt). 

Gergő ma kisangyal. Ilyen jó még életében nem volt. Mindent elsőre megcsinál, szó nélkül fogta a kezem az utcán, szó nélkül elindult haza a játszótérről, pillanatok alatt megebédelt. Nem győztem dicsérni. Ő pedig csak ennyit mondott:

- Most jó kisfiú vagyok. Ugye énekelsz nekem?

Nem gondoltam, hogy ez ennyire megviseli, de felfogta, hogy nagyon mérges voltam. Kivételesen a déli alvás előtt is énekeltünk.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.