Blogarchívum

2015. június 29., hétfő

6-7-8. nap: Gleccserek és állatok

Az utolsó három napon már lényegesen kevesebb képet készítettem, mint eddig. Ennek talán a legfőbb oka, hogy meglehetősen honvágyós vagyok, különösen, ha a srácok nincsenek velem. Már eléggé arra koncentráltam, hogy mi lehet velük. 

A hatodik napon kirándultunk, gleccsert néztünk, fáztam (átfagytam, eddig bírtam az állandó szelet).











A hetedik napon is kirándultunk. Még túravezetőnk is került (önkéntes alapon). Nevezzük Kutyának :) Kutya egy igazi terelőkutya (otthagyta a birkáit miattunk...). Ha lassultunk, vagy ami még rosszabb, megálltunk, addig ugatott, amíg nem követtük újra. Ha valaki lemaradt, Kutya bevárta és ugatott. Végig mutatta az utat (gyanítom, nem mi voltunk az első túrázói). A végén kapott egy kis sonkát. :)





Imádom a kéket

Nem papírkutya :D

Ez egy út. Mármint számozott :)


És a pont az i-re a 8. napon került. Végre láttunk lundát, puffint vagy hívják bárminek. Ehhez hajóznunk kellett egy kicsit, ami önmagában is élmény volt.




Egy régi álomút vált valóra. Jöhet a következő. Majd egyszer :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.