Blogarchívum

2014. november 18., kedd

Néhány kép az elmúlt hétről

Hétvégén ismét sokat fotóztam. Zsófiék webshopjához készítettünk fotókat, majd Gináék jöttek el hozzám a szokásos év végi fényképekért. Egyelőre nem vagyok még készen, csak néhány képet csináltam meg előzetesként. Tuci is velem volt, úgyhogy mutatok néhányat, amin ő is szerepel. (Gergő is jött volna néhány Levis közös képhez, de édesapukája csak a házszámot jegyezte meg, és sikerült a Ferenc krt-ra mennie a Teréz krt. helyett...)

Az első két kép a www.vidamnaci.hu webcímen található gyerekruha webáruháznak készült. Nézzetek körül nyugodtan, klassz játszóruháik vannak. (Nekem a manókapucnis kabátok a kedvenceim, ha elkészültem a képekkel, majd mutatom azt is)


 Tucis dilemmám megoldódott. Egyszerűen nem vittem bölcsibe, itthon ölelgetjük egymást. Holnap persze megy, mert megint vezetek, de most kicsit feltöltődtem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.