Blogarchívum

2014. február 4., kedd

Sulis házi

Péntekre kell vinni 3 "selfie"-t.
1. Ahogy magamat látom.
2. Ahogy engem látnak.
3. Kreatív portré
Páran a suliból tegnap este elmentünk egy stúdióba. Nem vettem túl komolyra a dolgot, cserébe remekül szórakoztam. Valamivel hajnali 2 után értem haza. Az első kép most nagyon aktuális... :D

Ezt nem kell magyarázni. Mondjuk a szememet ritkán festem ilyen állapotban.

Általában az első reakció, amikor megtudják, hogy tanítottam: "Ezt hogy kell írni?" Ez csak azért vicces, mert az itthon töltött évek után néha elborzadok a saját hibáimon.
Ez már itthon készült ma reggel. Még bízom benne, hogy lesz valami kreatívabb ötletem... :)

A tegnapi kedvenc képemet természetesen nem magamról készítettem:

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.