Blogarchívum

2014. február 3., hétfő

Ringes káosz

Tegnap ez az üzenet fogadott facebookon a Ringes osztályfőnökömtől:

szia, érdeklődnék, hogy mi van veled a suli kapcsán... a félévi értékeléshez egy fotóstanártól sem kaptam Rólad visszajelzést és saját fotóválogatást sem küldtél az osztályozáshoz. információk és órai megjelenés hiányában sajnos csak 1-est írhatok be a neved mellé... a végleges határidő: ma éjfél.

Mondanom sem kell, kaptam egy enyhe agyvérzést, nem is sikerült higgadtan válaszolni:

Marcinak es Dregely tanar urnak is idore elkuldtem mindent,az orak 70-80 szazalekan ott vagyok. Remelem ez csak felreertes. Mindenesetre a kimeno leveleim kozott ott vannak a levelek, ezzel bizonyitani tudom, hogy idore leadtam mindent.... A szeretjuk a ringet megnevezes erosen ironikus. Ami itt megy, tobb mint felhaborito.

Végül tisztázódott a dolog, megvagyok, nem vágnak ki az elit iskolából.... Az oktatással amúgy nincs semmi gond. Tényleg sokat tanultam, nagyon jó tanáraink vannak, élvezem minden percét. De a szervezetlenség, a fejetlenség, a káosz, ami itt megy... Szombaton elkezdődött az új félév új órarenddel. Ezzel csak annyi a probléma, hogy senkinek nem szóltak, hogy 9 helyett 10:30-ra kell menni. Nagy nehezen sikerült órarendet kunyerálni, amiből kiderült, hogy egy olyan tanár fogja tartani az egyik tárgyat, aki már rég nincs az országban (és nem is tervezi a visszatérést). Sebaj. Egyszer csak feltűnik nekik, hogy ő már nincs.

Ami viszont nagyon jó: a társaság! Szombaton suli után beültünk a Szatyorba csapatépíteni (szépen magyarul), ami nagyon jól sikerült. Ma este páran elmegyünk stúdiózni (megcsináljuk a pénteki házit közösen). Jó érzése hasonló érdeklődési körű, jófej emberekkel tölteni a péntekeket és szombatokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.