Blogarchívum

2014. február 9., vasárnap

Analóg mánia 2

Előhívtam az első tekercs filmemet itthon. Azért nem volt zökkenőmentes a dolog. Az orsóra elég nehézkesen sikerült feltekerni a szalagot. Lehet, hogy beruházok egy olyanra, ami a suliban is van. Arra sokkal könnyebben megy. Viszont a lényeg: nem nyírtam ki a filmet, úgyhogy nem vesztek el a felbecsülhetetlen értékű műalkotásaim! :D Nagyon sajnáltam volna, mert elkezdtem egy "projektet". Állandóan fényképezem Bálintot alvás közben. Amikor jó sok alvós Tucim lesz, elmegyek anyához, sötétkamrát csinálok a fürdőszobájából, nagyítok egy csomó Tucit, majd az egészet felpakolom az ágya fölé. Szerintem nagyon klassz lesz. 

Eddig ezek vannak:

Ezek pedig a nem alvós Tucik és Gergők: (Az a szőr a képek szélein igazából papír. A kartondoboz egyenetlenül vágott széle látszik így a negatívon, tehát nem sérülés.)






Oké, ez alvós Tuci, de itt nagyon tetszik a beszűrődő napfény Bálint arcán.

Így digitalizáltam a negatívokat :D
Egy cipősdoboz aljára vágtam egy filmkockányi lukat, a másik oldalára tettem egy sima fehér lapot, vakuval átvilágítottam. Nagyon jó játék. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.