Blogarchívum

2013. december 30., hétfő

Újabb pesti est

Ma Oszkárral kaptuk nyakunkba a fotóállványt. A kék óráról kicsit lecsúsztunk, de jól szórakoztunk. Az mindenesetre kiderült, hogy nem a városfotózás a fő műfajom. 











Ági tegnap megjegyezte, hogy mostanában sűrűn frissült a blogom. Ez nem véletlen: az elmúlt pár nap fantasztikus volt. Annyiszor szabadultam ki itthonról, mint egész évben összesen (oké, kis túlzással). Kiállítást néztem (igen, addig néztem egy képet, ameddig akartam, sőt! vissza is mentem, ha olyan kedvem volt), katonásdit játszottam (és rettenetesen összekoszoltam magam), vacsoráztam ezer éve nem látott emberekkel (levest és főételt is megszakítás nélkül!!! :D). Még sört is ittam (kettőt is). Úgyhogy ez a pár bejegyzés nem jöhetett volna létre a fantasztikus anyukám nélkül, aki lassan többet van a gyerekeimmel mint én, valamint Tomi nélkül, aki zokszó nélkül tűri, hogy a neje állandóan elcsatangol, és ráhagyja a fürdetést, etetést, altatást. Köszönöm továbbá a Canonnak, hogy ilyen fantasztikus fényképezőgépet és optikát gyártott, és.... Ja, ez nem díjátadó, befogom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.