Blogarchívum

2013. szeptember 28., szombat

Homo erectus

Bálint 1 nappal a 10. hóforduló előtt felállt. A kép már 27-én készült, a szája szélén pedig egy falat papír látható...:) Legalább nem falat eszik, mint anno Gergő.

Van némi elmaradásom is. Ennek két oka van: túl sokat csavarogtunk, és nem volt időm blogot írni, valamint elkezdődött a fotós suli. Ez is megérne egy külön bejegyzést... Az iskola szerezettsége, hogy is mondjam... POCSÉK, NULLA. Viszont maga a fotós oktatás eddig szimpatikus (ez volt az első érdemleges hét, mert ezelőtt csak munkavédelmi oktatás volt, amit inkább hagyjunk). Nagyon sok gyakorlatunk lesz, aminek nagyon örülök. A rajzórák száma is sokat csökkent a korábbi évfolyamokhoz képest (talán az új okj miatt?), aminek elmondhatatlanul örülök. Így is rossz kedvem lesz, ha a heti 2 rajzra gondolok. Nem szeretem, nem tudok rajzolni, nem is érzek késztetést arra, hogy megtanuljak. 

Sokan morognak (többek között hites uram), hogy a digitális korszakban miért kell filmre fotózni. Elavult és drága. Én nagyon lelkes vagyok. Régóta kacérkodom a gondolattal, hogy kéne nekem egy filmes gép, és végre van indokom is, hogy miért! :) A suliba kell. Már le is csaptam egy használt Canon EOS 300-ra 8000 Ft-ért, amit a kedvenc fix 50esemmel is tudok majd használni, és már csak az átvétel időpontját kell egyeztetnem a jelenlegi tulajjal. Végre rákényszerít a precizitásra, spórolásra, gondolkodásra, mert valljuk be, a digitális technika nagyon kényelmessé teszi az embert. 

Nem mellékes szempont az sem, hogy mennyire jó egy kicsit kiszakadni itthonról. Ezt ma éreztem igazán: délután olyan lelkesen, türelmesen, jókedvvel ültem be a srácokhoz játszani, mondókázni, mint már nagyon régen. Hiányoztak, jó volt velük játszani. Nem azt éreztem, hogy ezredszer énekelem ugyanazt, pakolom egymásra a legót, kapom el a kis homo erectust, hogy ne verje be a fejét, mert leülni még nem tud... Egyszerűen volt hozzá kedvem, és ezt ők is (főleg Gergő) érezték. Ha a kisimult idegrendszerem mellé még a fotóim is jobbak lesznek: tiszta haszon. :)

Reggeli párbeszéd:
Gergő: Hova mész?
Én: Iskolába tanulni.
G: Mit fogsz tanulni?
Én: Fotózni.
G: (értetlenül) Hiszen te már tudsz fotózni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.