Blogarchívum

2013. július 1., hétfő

Hiszti

Minket is elért (pedig reménykedtem, hogy mintagyerek Gergővel ilyesmi nem fordulhat elő). Tegnap elmentünk bevásárolni, egy olyan áruházba, ahol van autós bevásárlókocsi (sárga műanyag izé, aminek van kormánya). Gyerek már előre örült. Mi próbáltuk a realitások talaján tartani, tekintve, hogy összesen 3 db van, és viszonylag sok család megy vásárolni hétvégén. Természetesen nem volt autó. Innentől kezdve Gergő megőrült. Végig ordított, toporzékolt. Megelégeltem. Kikötöztem a gyereket a lopásjelző kapuhoz,a míg vásárlunk. Kivittem az autóba, amíg Tomi befejezi a vásárlást. Közben végig toporzékolt, próbáltam magát földhöz vágni (nem ment, mert a kezemben lógott), én meg égtem a lesújtó pillantások kereszttüzében. Rohadt madaras teszkó. Tarthatnának 100 olyan izét, vagy egyet sem....

Ma Bálint őrült meg. Elalvás előtt kb 30 percet ordított sikítva, pöttyösödő fejjel (nagy sírásoknál jelentkező piros foltok - kisgyerekesek biztos ismerik a jelenséget). Semmi nem segített. Próbáltam ölelni, etetni, forgatni, mindent. Aztán egyszer csak elkezdett játszani szinte átmenet nélkül, majd elaludt.... Valami van a levegőben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.