Blogarchívum

2012. augusztus 20., hétfő

Újabb fejlemények

Gergő már nagyon jól eszik (itthoni mennyiségű vacsora után hajnal 4-kor közölte, hogy éhes!!!), kivették a branült is, iszik is szépen, de mégsem jöhet haza:( Éjjel egyszer felment a láza 38,1-ig, ami aztán magától le is ment, de ez kizárja, hogy kiengedjék. Ha ma is belázasodik, akkor visszaszúrják a karjába azt a borzalmat, és 3 napig antibiotikumot kap. Jó lenne ezt elkerülni, mert a javulás egyértelmű, és nem vagyok benne biztos, hogy így a végén van-e értelme még gyógyszerrel is gyengíteni az így is megtépázott szervezetét. Oké, nem vagyok orvos, mondták is, hogy ha 5 napig lázas, akkor antibiotikum. DE! Első két nap 4 óránként kellett lázcsillapítót adni, is mindig 39 környékéről nyomtuk le a lázát. Utána már csak napi 2 csillapítás, tegnap délelőtt még 1 (38,5 fölött adnak), de este már egyedül hűlt vissza. Ez akárhogy is nézem, elég szép javulás. Szóval most lehet imádkozni, hogy ne lázasodjon be holnap reggelig. 

Én is magamra hoztam a frászt tegnap. Este elkezdtem hasonló tüneteket produkálni, mint Gergő. Szerencsére csak hőemelkedésem volt, ami reggelre el is múlt, sőt, étvágyam is van. Erős a gyanúm, hogy csak a stressz jött ki így rajtam, de nagyon féltem, hogy be fogok lázasodni. Terhesen nem nagyon lehet lázcsillapítót bevenni, de a láz meg ártana Bálintnak. Újabb ok az imára:) (A végén még hívő leszek). Emiatt ma itthon leszek. Gergőre a mamák vigyáznak. Mivel már nem érzi rosszul magát, nem is kifogásolta, hogy Évamama marad ott vele délelőtt. Amíg rosszul volt, nagyon ragaszkodott hozzánk. Ha délután is jól leszek, akkor bemegyek Tomival, de a  mai nap a pihenésé.

És elsikkadt még egy nagy hír a fenti események miatt: Gergőt FELVETTÉK AZ OVIBA! Nagyon meglepődtünk, mert 13. volt a várólistán. Rövid kupaktanács után úgy döntöttünk, hogy mehet. Ő nagyon szeretne: a beiratkozásra elvittük magunkkal, és azóta emlegeti, hogy oda akar menni. Én csak a betegségek miatt vívódtam, mert egy újszülött mellé nem lenne jó, ha mindenfélét összeszedne, de abban maradtunk, hogy majd az első időszakban itthon marad. Ezt az intézményvezető is leokézta, úgyhogy október 10-től Vackor Gergő óvodába megy!:) Azért hihetetlen, hogy eljött ez is. Olyan gyorsan megnőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.