Blogarchívum

2012. június 11., hétfő

Tűzkeresztség - avagy az első esküvőfotózásom

Ez is megvolt:) Nagyon izgultam, hiszen itt azért sokkal nagyobb a felelősség, hiszen egy babafotózás megismételhet, az esküvő nem. Szerencsére minden jól alakult. Még az időjárás is kegyes volt hozzánk. De kezdem az elején: egyik nap a szomszédunk aggódó arccal csöngetett be: vizesedik a falunk (a konyhánk fala a kertjükben van). Tomi átment a fényképezőgépemmel, hogy a kárbejelentéshez készítsen pár fotót. A folt közben eltűnt...:) Kiderült, hogy az aggódó szomszéd véletlenül lelocsolta a falat, amit nem vett észre. Viszont a fényképezőgép szerzett nekem egy esküvőt. Gábornak feltűnt a masina (méretes darab), és elkezdett kérdezősködni. Tomi elmesélte, hogy gyerekeket szoktam fényképezni, de augusztusban lesz egy esküvőm is (Katáék). Pár nappal később Csilla és Gábor átjöttek, és megkértek, hogy fotózzak az esküvőjükön. A felkérés óta ezen pörgött az agyam. Szerencsére gyorsan beiktattunk egy jegyesfotózást is, hogy szokjuk egymást, a szituációt. Ugyan szomszédok vagyunk, de eddig túl sokat nem beszélgettünk. A jegyes fotózás közben rájöttem, hogy ők bizony jófejek is, nem csak szomszédok.:)




Az esküvő előtt már nagyon nehezemre esett az alvás. Amikor sikerült, a következőt álmodtam: Nem vittem elemtöltőt a vakuhoz, amiben lemerült az elem. Ezután szereztem elemet, de nem működött a vaku. Amikor megjavult, a fényképezőgép nem ismerte fel. Ezután rájöttem, hogy nincs nálam a laptop, úgyhogy nem tudom lementeni a megtelt kártyáról a képeket (sürgősen vennem kell egy tartalék kártyát, nehogy az álmom valóra váljon:D), és nem tudom folytatni a fotózást. Mondanom sem kell, másnap hatszor ellenőriztem mindent indulás előtt...:))

Az esküvő Tarjánban volt, úgyhogy Gergőt még elvittük Rózamamához. Útközben kicsit aggódtam a csúnya fekete felhők, majd az eső miatt. Közvetlenül a szertartás előtt még esett, de mire a szabadtéri fotózáshoz értünk, legnagyobb meglepetésemre kisütött a nap. Összességében szuper élmény volt, sokat tanultam (legfőképpen azt, hogy no para:D), jól elfáradtam. Képek a fotós blogon!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.