Blogarchívum

2012. január 2., hétfő

Vagány feketén, fehéren

Persze ez nem nagy szám, mivel RAW formátumban készítem a képeimet, így bármikor módosíthatom a beállításokat. Általában (eddig mindig) utólag csináltam FF képet a színesekből, de most a gépen állítottam be, hogy egyszínű legyen. (Igen, az újévi fogadalmak miatt:D). Szóval semmi újat nem csináltam, de Vagány olyan szép, hogy megmutatom. Gergővel is próbálkoztam, de ő inkább a sportfotó műfajához tartozik, ez a maradj egy helyben, mert kevés a fény, és bemozdulsz... na ez nála nem működik:D Ez a fekete-fehér fotózás amúgy izgatja ám a fantáziámat, de kizárt, hogy emiatt előpakoltassam apával az előhívó kütyüjét. Nem is lenne hová berendezni. Szóval jó lenne, meg izgalmas, de idő és türelem kéne hozzá.







A képek egyébként vaku nélkül készültek a szobában. Most nem kezdek el megint a 7D-ről áradozni:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.