Blogarchívum

2011. november 7., hétfő

Még mindig ágy:)

A délutáni alvás is sikeres volt az új helyen, úgyhogy kijelenthetem: igazán sima volt az átszoktatás:)) Mondjuk délután Gergő egyszer kiszökött, de meg sem mukkant. Valószínűleg tudta, hogy most nem kéne mászkálni. Csak azért vettem észre, mert meghallottam a matatást, de amint meglátott, spurizott is vissza az ágyba, és szó nélkül lefeküdt. Este majd teszek fel képeket is, de most készül az ebéd (a pörkölt olyan isteni lett, hogy majdnem megettem tészta nélkül:D). 

Tudom, hogy egy pörkölt nem olyan nagy szám, de én nem vagyok egy konyhatündér, úgyhogy ez nekem sikerélmény:D Az esetek nagy részében inkább rendelünk, mert olcsóbb mint főzni, és nem tart semeddig:). Tegnap Tomi morgott is, hogy miért akarok főzni, amikor inkább pihennem kéne, de Gergővel együtt csináltuk a husit még délelőtt, amikor úgysem tudtam volna feküdni. Szegénykém megtapasztalta, hogy a hagyma csípi a szemét, de egészen hősiesen viselte. 

Most van egyébként a fórumos babatali, de ezt ismét ki kell hagynunk. Tavaly Gergő volt beteg, idén pedig én nem mertem bevállalni, hogy egy játszóházban rohangáljak Gergő után. Majd jövőre...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.