Blogarchívum

2011. május 30., hétfő

Rockcsibe

Az egyik Efotton aggatta rám ezt a nevet valaki egy átsörözött éjszaka után. Nem tegnap volt:D Viszont mostanában nagyon nosztalgikus hangulatom van, állandóan koncertre mennék, nézegetem a fesztiválok programjait. Valamelyik nap előkotortam néhány Tankcsapda albumot (1999 - Szolnok -milyen jó koncert volt:D), ma pedig néhány régi Pokolgép szám mászott a fejembe. Igazából azért kezdtem el írni, mert Gergő imádja:) Ma délelőtt együtt ugráltunk a nappaliban, úgy rázza a fejét, mint egy igaz rocker, zseniális:D Tennék fel videót, de nem hagyta, mert amint nem ugráltam vele, azonnal rám parancsolt, hogy tánci:D Remélem a szomszéd mindent látó néni nem épp ekkor sétált el az ablak alatt. Lehet, hogy már az egész környék azon csámcsog, hogy micsoda bulikat tartunk Gergővel ketten:) Szóval átruházom Gergőre a rockcsibe címet. Az ő fenekén még tényleg ott van a tojáshéj, én meg szép lassan megöregszem. Lassan, nagyon lassan:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.