Blogarchívum

2011. április 23., szombat

Újra itthon

Tegnap visszaköltöztünk kicsiny otthonunkba. Jó volt a saját ágyikómban a saját férjemhez bújni (természetesen nem bújtam más férjéhez, amíg nem voltam itthon - csak a miheztartás végett). Ma végre volt homokozó a Praktikerben, úgyhogy Tomi és Rózamama elmentek megvenni, amíg én a konyhában tevékenykedtem. Igen: én a konyhában:) Csináltam sonkás tésztát ebédre, és kikevertem egy jó nagy adag palacsintatésztát délutánra. (Vettünk végre olyan habverőt, aminek van tartókája, szóval dolgozik helyettem - nagyon baró). Mivel még 2 napig esőmentes időt jósolnak, gyorsan neki is álltunk lefesteni a homokozót. Nagyon szupi lesz. Gergő biztos imádni fogja. A mi nyuszink homokozókészletet fog tojni Gergőnek - nem irigylem. Már csak az ideális hintaágyat kell megtalálni, és nagyon otthonos lesz a kertünk (mondjuk Vagányt is rá kéne venni, hogy adjon esélyt a fűnek, de ez reménytelen). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.