Blogarchívum

2011. április 19., kedd

Már igazán jó lenne otthon + Az amatőr fotós esete a biztonsági őrrel+ "Ott a bű"

Persze itt is jó, de hiányzik Tomi. Rossz este egyedül aludni. Gergő isállandóan emlegeti. Ma is közölte, hogy "blablabla (ez a nem értem rész) apa, blabla apa, hát nincs (itt mindig széttárja a kezét)". Elvileg pénteken döntenek a sorsunk felől, ugyanis akkor kell visszamennie a házidokihoz. Jófej volt az ürge. Közölte vele, hogy 2 méteren belül fertőz, úgyhogy ne menjen gyerek közelébe (ez oké, ekkor már itt voltunk),majd megkérte, hogy ne engedjen be senkit maga után a rendelőbe, mert előbb fertőtlenít utána...:D

Még nem is meséltem a kalandunkat a Kopaszi-gáton. Vittem az új derítőlapomat (szuper), vígan fotózgattunk, amikor egy nagydarab biztosnsági őr közölte, hogy ehhez enegdély kell. Igazából a stílussal volt gond, mert kb úgy éreztem magam, mint egy utolsó bűnöző. Hozzátenném, hogy sehol nincs kiírva, hogy nem lehet fotózni. Mármint lehet, csak ki kell tölteni valami nyilatkozatot. Jucóval elbattyogtunk a bejárathoz, ahol a parkolós bácsi az egyetlen "hivatalos" személy. Megkérdeztem, hogy ezt mégis hol kéne intézni. Ő igen "kedvesen" közölte, hogy ő csak parkolós (de inkább azt mondta volna, hogy menjek a búsba). Bátorkodtam újra megkérdezni, hogy mégis hol, mire odavetette, hogy várjam meg a kollégát. Ő meg is jelent pár perc múlva. Elhaló hangon,nyakamat behúzva vázoltam fel a problémámat, mire ő nem szólt hozzám, csak nagyon morcos fejjel elém tolt egy lapot. Ezen nyilatkoztam arról, hogy a képeket kizárólag magán célra használom, majd elköszöntem. Eddig csak jókat írtam a gátról. Tényleg nagyon kellemes hely, szeretek itt sétálni. Viszont ez a stílus felháborító. Én tehetek róla, hogy nekik egész nap ott kel csücsülniük? Én tehetek róla, hogy nincs kiírva, hogy engedély kell a fotózáshoz? No mindegy, legközelebb már helyből itt kezdek.

A derítőlap egyébként egy állati jó cucc. Nekem egy 82 centi átmérőjű kör alakú darab van, aminek az egyik oldala arany, a másik ezüst. A Jucós képeken az arany felét használtam, ezért kapott egy kicsit sárgás színt az arca (jobban megnézve csak egy derítős képet tettem fel). Az egyik képen nagyon jól látszik, hogy milyen sok fényt ver vissza (a falnál, amelyik kép olyan, mintha vignette lenne rajta). Az ezüst oladala kicsit több fényt ver vissza, és nem változtatja meg a színhőmérsékletét sem. Ezt még annyira nem próbáltam, mert portrézáshoz jobb az arany.

Ma délelőtt Gergővel repülőket fotóztunk. Itt kb 5 percenként elsuhan felettünk egy-egy járgány, mivel közel van Feri...izé a Liszt Ferenc Repülőtér. Már van KLM, Lufthansa, Malév, British Airways, Air France, Turkish Airways gépünk, de délután még folytatjuk, mert mindenképp kell egy rózsaszín Wizzair is:) Aztán majd csinálok egy montázst, és megy ki Gergő falára. (Majd teszek fel képet, bár nem hiszem, hogy Gergőn kívül túl sok embert hozna lázba néhány "bű".)

1 megjegyzés:

  1. Elmehetnek a búsba! Az nem köz terület? Akkor meg fogják be! Amúgy a múltkori fotózásnál sem szólt senki! Szóval nem tudom mit anyáznak! Hűű ez most kivágta nálam a...:D

    Majd néha használd az ezüstöt is, mert így mindig sárga lesz a képed alanya:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.