Blogarchívum

2013. március 9., szombat

Nemzeti Sírkert

Én is megkaptam az Ingress belépőmet, úgyhogy ma ismét portálvadászatra indultunk. A Nemzeti Sírkertre esett a választásunk, mert ott meglehetősen sok szoborhoz telepítettek virtuális kaput a nemtudomkik...:) Én már amúgy is évek óta tervezem, hogy megnézem, mert mégiscsak. Szuper délelőttünk volt. Gergő a végére úgy nézett ki, mint egy varacskos disznó. A kabátja zsebébe gyűjtötte a sarat (nem vicc), majd később a kavicsot. Először még rászóltam, de olyan boldogan pakolta tele a ruháján lévő nyílásokat kosszal, hogy végül hagytuk. :D Engem a játéknál sokkal jobban elbűvöltek a szobrok, épületek, sírok. Aki egy kis nyugalomra, madárcsicsergésre vágyik Pest közepén, feltétlenül látogasson el ide. (Aki pedig játszik és zöld, feltétlenül foglalja vissza a portálokat, mert délután megszállták a kékek a temetőt!!!)











Itt kellett volna továbbmenni kb 5 métert Radnóti sírjához. Ezt sajnos csak akkor tudtam meg, amikor a temető másik végében kaptunk egy térképet. Sebaj. Majd legközelebb.



Na többek között ezt gyűjtötte a zsebébe.



Van olyan korombeli, akinek nem a Walt Disney megszakított adása az első gondolata? Szép, nem szép, ez örökre bevésődött...:)


Kossuth aprócska síremléke oldalról

és szemből.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.