Blogarchívum

2013. március 10., vasárnap

Ingress túra

Ma is portálokra vadásztunk. Gergőt nem vittük magunkkal, mert a belváros elég macerás lenne vele, úgyhogy elég sok pontot gyűjtöttünk (Gergő addig árvácskákat ültetett - meg a Trabantját ásta el - Évamamával). 

A Mikszáth térről indultunk, körbesétáltuk a Nemzeti Múzeumot, érintettük a Deák teret, onnan átmentünk a Zsinagógához, végül issza a kocsihoz. Eléggé elfáradtam a végére, úgyhogy nem bántam, hogy Bálint etetése miatt vissza kellett jönnünk. Nem csináltam túl sok képet. Hiányzott a legfőbb ihletforrásom (Gergő). Viszont elértem a második szintet a játékban. :)

Fotós kihívás - 11. nap: Important
Ezzel most egy kicsit előre dolgoztam, de egyszerűbb úgy fotózni, hogy nem itthon kutatok megoldás után...:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.