Blogarchívum

2013. március 27., szerda

Bálint 4 hónapos

A mai nap (elvileg) vízválasztó. Tomi eddig adott haladékot: Bálintnak ma a gyerekszobában kell aludnia (hangsúlyozom: ELVILEG). Még olyan pici. Hisz' csak most született. Nem kéne máris kilökni őt a nagyvilágba... Arról nem beszélve, hogy mi lesz velem... Amikor Gergővel tettük ugyanezt, kb két hétig nem tudtam rendesen aludni. Végülis nem a mi ágyunkban alszik, hanem az ágyunkhoz rögzített bölcsőben. Ott még igazán maradhatna egy kicsit. Néhány évecskét... (már szinte kicsi neki).




Ez 4 hónapos és 1 napos kép Gergőről. A hivatalos 4 hónapos képe borzalmas...:D
Erről a képről jut eszembe: Gergő itt fordult át először.








Ez viszont már több a soknál (pedig én szeretem a havat, de már átfagytam. Kérem a meleget!)...:

3 megjegyzés:

  1. Milyen volt az éjszakátok? :-)

    VálaszTörlés
  2. Hétvégéig kaptunk haladékot...:D Nincs a kiságyon rácsvédő (mármint babafejvédő), úgyhogy szombaton vehetek neki, és elég csak akkor átköltöztetni. Ejj, mi lesz, ha nem kapok megfelelőt? :D

    VálaszTörlés
  3. Nagy kihívás, szerintem alaposan nézz körül, nem kell rögtön az elsőt megvenni, ami szembe jön :) :) :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.