Blogarchívum

2013. január 16., szerda

Gergő újra oviban

Másfél hétig itthon volt ugyanis, mert 3 nap ovi után össze is szedett valami fincsi betegséget. Most nem követtük el azt a hibát, mint múltkor, és nem rohantunk rögtön orvoshoz. Így antibiotikumot sem kapott, és magától lement a láza 2 nap alatt. Viszont a köhögés nagyon nehezen múlt. A lényeg az, hogy ma olyan üres volt a ház reggel, hogy be kellett kapcsolnom a tévét háttérzajnak. Egyrészről sokkal egyszerűbb, ha csak Bálint van itthon (általában nem zavar sok vizet: nézelődik, alszik vagy vigyorog), másrészt viszont olyan csönd van Gergő nélkül. Annyira megszokja az ember az állandó csacsogást, hogy amikor nincs itthon, valami fura. :D Viszont legalább kihasználtam az időt, és csináltam néhány új képet Bálintról. Már egy ideje akartam róla gigantikus pocakfotókat csinálni, mert szerintem nem sokáig lesz ilyen húsgombóc (Gergő is pufi volt, most meg ropi :)), de soha nem volt kedvem emiatt levetkőztetni (nem zavarja nagyon, de azért nem is egy piperkőc öltözőmániás). Most viszont pelusozásnál kénytelen voltam ruhát is cserélni, úgyhogy gyorsan felcsavartam a fűtést és megörökítettem a pufiságát.

A többi a www.kabocafot.hu oldalon látható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.