Blogarchívum

2012. augusztus 15., szerda

Kapuzárási pánik...:) + gyerekszáj

Azt hiszem kezdem érezni, hogy novembertől hosszú ideig megint be leszek zárva. Én legalábbis ezzel magyarázom, hogy állandóan mehetnékem van. Tegnap terheléses vércukorvizsgálaton voltam, ami után határtalan örömet éreztem pusztán attól, hogy egyedül, senkire sem figyelve baktattam a kórháztól a villamos megállója felé....(Utoljára akkor okozott határtalan örömet a kórházi kiruccanás, amikor Gergő még nagyon pici volt, és ez volt kb az egyetlen lehetőségem a "magányra") Délután Tomit kezdtem nyaggatni, hogy ugyan menjünk már nekem nadrágot venni, mert már csak 1 jön rám. Végül anya mentett meg, és a bevásárló körút is sikeres volt. Ma Csilla jön délután, csütörtökön védőnőhöz megyünk, ami önmagában nem nagy élmény, de hátha a fagyizó felé kanyarodunk hazafelé:), hétvégén pedig Debrecenbe megyünk.

Mostanában elég hanyagul kezeltem Gergő szövegelését, de azért pár dologra emlékszem:

1. Autóval mentünk valahova, és vezetés közben Tomi kopácsolt a kezével. Gergő így förmedt rá: - Apa hagyd ezt abba, nem vagy kalapács! (A megrovó hangsúlyt tessék elképzelni)

2. Gergő kedveskedve bújt hozzám, amire én kedveskedve megkérdeztem: - Mi a helyzet kincsem?
Erre ő hatalmas csodálkozó szemekkel: - Nem vagyok én kilincs....

3. G: Anyaaaa, te fagyi vagy?
Én: (????) Nem
G: Jó, akkor nem eszlek meg.

4. (ezt anya mesélte, mert én épp nem voltam jelen) Gergő talált anyánál a garázsban egy üveg használt olajat. Mindent kiborít. Ezt is...:) Anya mérgelődve elvette, majd visszatette ugyanoda...:) Gergő nem sokkal később újra felfedezte, és ismét kiborította.... Másnap reggel megérkezett István, és az olajfoltot látva jogosan tette fel a kérdést, hogy mi történt. Anya elkezdte mesélni:
- Gergő kiborította az olajat. Kétszer....
Gergő: - Háromszor. (És tényleg. Megvolt a harmadik folt is:))

A történet tanulsága: TEGYÜK EL azt a fránya olajat!:) És, amit számtalanszor megcsodáltam már Gergőben: A gyerekek nem hazudnak. Őszinték, még akkor is, ha tudják, hogy ebből baj lesz. Itthon is előfordult már párszor, hogy Gergő egyedül kiment a konyhába, és arra a kérdésemre, hogy mégis hol van (pontosan tudtam), így válaszolt: A konyhában rosszalkodok...

A 3. pontról még eszembe jutott egy könyv... Tegnap Glória barátnőmtől ihletve olyan könyveket nézegettem a Libriben, amik nagytesóknak szólnak a kistesó érkezéséről. Az egyik gyöngyszemben az alábbi elmélkedést/magyarázatot találtam: A kistesó ugyanazt eszi, mint anya. De ha anya nem eszik, a kistesó beleeszik anyába. Háromszor olvastam el, mert nem akartam elhinni... Azt hiszem nagyon kell igyekeznem, nehogy éhes legyek, mert Bálint a végén még felfal.... Hogy lehet ilyen baromságot leírni? Vagy az volt a cél, hogy halálra rémüljön az a szerencsétlen gyerek? Nem elég, hogy anya már semmire sem jó, nem tud felemelni, szaladni, stb a tesó miatt, de még meg is eszi az a valami a hasában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.