Blogarchívum

2012. június 17., vasárnap

Tropicarium - Vasúttörténeti Park

Megint egy mozgalmas hétvége van mögöttünk (mostanában nem lazsálunk:)). Szombaton Emesével találkoztunk a Campona-ban, hogy megnézzük a Tropicariumot. Gergőt teljesen elbűvölték a halak, az esőerdős résztől viszont kicsit megijedt (visongott valami állat:D). Nekem a cápás medence tetszett nagyon. A legjobb az volt, amikor egy rája átúszott a fejem fölött, és megnézhettem a cuki száját. Eszméletlen édi szája van egy rájának.:D Összességében viszont kicsit soknak éreztük a belépő árát egy ekkora "állatkerthez". Ide gépet nem vittem, mert vakuzni nem szabad, egyébként meg sötét van. Mondjuk sokakat nem nagyon izgatott a tiltás, simán villogtak.

Ma Katáékkal találkoztunk a Vasúttörténeti Parkban, hogy a fiúk ámuldozhassanak a vonatokon. Mi közben jót beszélgettünk. Ide még biztos vissza fogunk jönni, mert Gergő elég rosszcsont volt, úgyhogy egy csomó rész kimaradt.






Délután grilleztünk (kicsi ugyan a kertünk, de én nagyon örülök, hogy van!!!), majd a fiúk elvonultak Gergő szobájába, én pedig Elzát fotóztam. Tettünk egy gyenge kísérletet arra, hogy a 3 gyerek egy képen szerepeljen, de már az ötlet is vicc volt:D Elzás sorozat a kabócafotón.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.