Blogarchívum

2012. június 7., csütörtök

Gergő beteg

Ez azért hír, mert 1 éves korában volt ilyen utoljára. Nem tűnik amúgy komolynak, láza nincs, csak nagyon taknyos és nyűgös. Főleg éjjel... Hajnal 3ig itt volt mellettem, mert 5 percenként fújtuk az orrát. 3 körül már viszonylag hosszabb alvási szakaszok következtek, úgyhogy átvittem a szobájába, és végre aludtunk. Most arról próbálom meggyőzni, hogy maradjon fekve, mert úgy hamarabb meggyógyul. Remélem, hogy 1-2 nap az egész. Hétvégén mennénk Balatonkenesére, ahova még akár el is jöhetne így, de nem tudna pancsizni a medencében. Szörnyű lehet, ha valakinek gyakran beteg a gyereke. Én ettől is kikészülök. Már beletöltöttem minden vitamint, amit lehetett, és ezen felül nem nagyon tudok segíteni neki. Szerencsére múltkor apa a kezembe nyomott egy üveg gyermekláncfűből főzött "mézet", hogy ez nagyon jó megfázásra. Most ez pont kapóra jön.:) Főztem egy adag teát jó sok mézzel, amit Gergő így köszönt meg:

- Jaj, nagyon finomat főztél nekem, anya!

1 megjegyzés:

  1. Bölcsiben ezt még nem hívják betegségnek:) De valóban nem jó lehet! Kicsit erősödik az immunrendszerre Gergőnek is! Sajnos ez máshogy nehezen megy. De legközelebb már erősebben veszi az akadályokat. Orrcseppet vegyetek és a porszívó csövére orrszívót:) Az tuti!:) Jobbulást!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.