Blogarchívum

2012. június 18., hétfő

Az első e-bay kalandom:)

Az egész azzal kezdődött, hogy Norbi kölcsönadta a Németországból rendelt vakuit. Én kipróbáltam. Nagyon tetszett. Aztán megint kipróbáltam, és már annyira tetszett, hogy birtokolni akartam. Próbálkoztam viccel elütni a dolgot, és mondtam Norbinak, hogy megtartom, de nem rajongott az ötletemért, úgyhogy elkezdtük közösen böngészni az e-bayen fellelhető szetteket. Találtunk is párat, amire lehetett licitálni. Az első 3 nem jött be. Egyről úgy csúsztam le, hogy elbénáztam, mert túl későn licitáltam (kérdéses, hogy elég lett volna-e a licitem, valószínűleg nem), a másik kettő a magamnak felállított határ fölött kelt el. Már egészen elkámpicsorodtam, de végül sikerült! Vettem két stúdióvakut softboxokkal, állványokkal, mindenféle fényformálókkal, és már alig várom, hogy itt legyen. Viszont ezzel a licitálósdival vigyázni kell, mert érzem, hogy rá lehet cuppanni. Durva adrenalinlöketet ad, amikor látod leperegni a másodperceket, és drukkolsz, hogy a végén te nyerj. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.