Blogarchívum

2012. február 27., hétfő

Pánik...:)

Tegnap vettünk Gergőnek egy szűkítőt a wc-re, mert a bili nem vált be. Erre hajlandó is ráülni, bár egyelőre eredménytelenül...:) Ma reggel bejött utánam a fürdőszobába, felkapta a szűkítőt, és kirohant vele. Mire utolértem, már a nyakára húzta, és elégedetten vigyorgott. Kevésbé volt őszinte a mosolya, amikor megpróbáltam leszedni a fejéről, de szorult. Már én is kezdtem pánikolni (láttam magam előtt, ahogy a 181-es buszon utazunk, a gyerek fején a rászorult ülőke...), amikor végre sikerült leerőszakolni a "nyakláncot" (a szűkítő befelé szűkül, ezért felvenni simán tudta, de lefelé már nem ment). Persze utána Tomi azért felvilágosított, hogy egy műanyag vackot le lehet ám szedni itthon is, nem kellett volna külső segítségért futni:). Utólag vicces, akkor nem volt az...:D

2 megjegyzés:

  1. :D Jót nevettem rajta. Elképzeltem. Én is bepánikoltam volna. :D De így már tényleg vicces. :D

    Nekünk nincs bilink, mi egyenesen wc-re szoknánk. Én azon gondolkodtam, veszek bilit, hátha. De nem aggódom, szerintem a nyár megoldja ezt a problémát. Sokat kell kint lenni, és fákat locsolni. :D

    VálaszTörlés
  2. Figyi szerintem ez semmi!:) Nekünk a hajcsatot akarta lenyelni Emma pelenkázás közbe(én csináltam a pelenkázást) és mikor hallom, hogy fulladozik, akkor felkaptam és gyorsan hátba ütögettem. Nem láttam kiesni a csatot és gondoltuk, hogy akkor a gyerekbe van....12. ker. gyerek sürgősségi.
    Orvos:-Biztos a gyerek lenyelte a csatot?
    Mi: -Hát nem láttuk máshol, így igen.
    Orvos:- rendben, akkor röntgen.
    1h később
    Orvos: Hát nincs csat!
    Mi: égő fejjel, akkor jó kérdés hol van!
    kb 1h később otthon a hosszú szőrű szőnyegbe megtalálva!

    NA ez a pánik!:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.