Blogarchívum

2012. február 1., szerda

Kakaós Gergő


Fogalmam sincs, mikor csináltam utoljára helyből jpg képet. Mivel nem akartam kihagyni ezt a cuki kakaós pofit, rászántam magam (kizárt, hogy a netbook megbirkózna a raw formátummal...). A képet Paintben kicsinyítettem, meg kicsit levágtam az aljából. Ez annyira kicsinálta a netbookot, hogy a chrome megnyitása is kb 5 percig tartott...:D Hiányzik a nagy gép:( Amúgy kiderült, hogy a videokártya döglött meg. Szerencsére még él rá a garancia, úgyhogy nem kell a zsebünkbe nyúlnunk a cseréért. Viszont így akár 15 munkanap is lehet, mire elintézik:( Azért remélem, hogy nem tart ilyen sokáig. Az objektívemet is megcsinálták 2 munkanap alatt, pedig ott is 10ről volt sz eredetileg.

A képről: Mostanában rászoktunk a kakaóra. Igazából azóta, amióta Péter hozott nekünk isteni forró csokit. Múltkor vettünk holland kakaóport, abból gyártom a fincsi főzött kakaót. Rájöttem, hogy nem szeretem édesen (alig teszek bele cukrot). Sokkal jobb, amikor érezni lehet a kakaó kicsit kesernyés ízét. Gergő is imádja:)

1 megjegyzés:

  1. De cuki! Viszont ha elfogadsz egy jó tanácsot, ilyenkor tegyél előkét rá. Mert a kakaót nagyon nehéz kiszedni a ruhából. Sajnos több kedvenc pólónk is ráment. :(( Ákos is nagyon szereti. Illetve még a reggeli csokis gabonapehely által tapasztaltuk meg a foltokat. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.