Blogarchívum

2012. január 31., kedd

Címszavakban

1. Az asztali számítógép halott. Mondjuk kómában van. Nem lehet bekapcsolni.... Ma elvileg kiderül, hogy melyik alkatrész adta fel, de így egy kicsit megakasztott a képfeldolgozásban. Ez a rossz a digitális fotózásban: számítógép nélkül nem ér semmit... (a netbookon természetesen nem lehet raw képekkel dolgozni).

2. Tegnap voltunk Zolikáéknál. Gergő azóta is ezt meséli.

3. Ma reggel vérvételre mentem. Közben Gergő anyával a váróteremben ülőket szórakoztatta. Odaült egy nő mellé, és így szólt: "Na mi van, vazze" Azt hiszem, ez no comment.... Persze az egész váró röhögött, én meg utólag égtem, amikor anya mesélte...:) Pedig ez nem is az én saram, hanem Tomié. Újra megállapítottam, hogy minden egyes szavunkat meg kell gondolnunk.

3 megjegyzés:

  1. Még most is kicsordul a könnyem a röhögéstől, amikor felidézem a szituációt! :) Ébamama

    VálaszTörlés
  2. :) Legalább nőnek mondta!:) Na akkor vigyázok Emmára:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.