Blogarchívum

2011. október 9., vasárnap

Gergő 2 éves:)

Nem bírtam ki, és 1 képet megszerkesztettem. A többit majd később (még van pár feldolgozandó képem a múlt vasárnapi fotózásról, úgyhogy csak utána). Nagyon jó volt ez a nap. Megható volt nézni ezt a kis emberkét, aki már elég sokat felfogott a mai napból. Mondogatta, hogy szülinapom, ajándék, torta. Este mesélte, hogy itt volt Mama, Papa, Dédi. Egész nap pörgött, fantasztikusan jól érezte magát. Nekem egy kicsit mindig az előző nap lesz az igazi szülinap. Tavaly is inkább 8-án voltam nosztalgikus hangulatban. Akárhányszor ránéztem az órára, mindig bevillant, hogy épp mi történt. Kicsit furcsa így, hogy 2 napra osztódott az egész:)

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, puszi Dodótól is!
    Jótalácsok kétéveseknek a kissottótól:

    Evés előtt moss kezet,
    este pedig használj tust,
    leázik majd a retek,
    nem okozol konfliktust.

    A késeket felejtsd el,
    ne lopóddzál lappangón,
    töröld meg a papucsod,
    ne lábnyomozz a padlón!

    A gyógyszerem hagyd békén!
    Add vissza az ollót, na!
    A székeddel ne hintázz,
    ne turkálj az orrodba!

    Ha csokid van, törd ketté,
    magyar vagy te, nem vagy skót
    – kínálj meg, és engedd el,
    ne rázd meg a villanydrót!

    :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.