Blogarchívum

2011. szeptember 1., csütörtök

"Kábé"

Azaz így kávézik Gergő:) Kialakult egy viszonylag fix napirend: reggel 6-fél 7 körül kelünk. Délelőtt őrjöngés a lakásban, vagy séta a környéken (ma az utóbbi). 11 körül a nap fénypontja: déli alvás:)) Ilyenkor én vagy képeket szerkesztek, vagy alszom Gergővel. Ma aludtam, pedig lenne mit feldolgozni... viszont olyan rosszul aludtam éjjel, hogy jobban vártam a szunyaidőt, mint Gergő (ez nem csoda, mert ő nem szokta várni, hiszen nincs erre ideje a sok felfedezésre váró dolog miatt). Általában 1-fél2 körül ébredünk, és ilyenkor jön a "kábé". Ez Gergő szempontjából annyit jelent, hogy egy külön bögrébe csinálok neki tejhabot, amit elkanalazgat, amíg én nyugodtan megiszom a kávémat. Mivel a tegnapi fotók feltöltése után az íróasztalon maradt a fényképezőgép (igen, trehány dög vagyok:)), sikerült megörökítenem a jelenetet.


Holnap indulunk Orfűre, amivel kezdetét veszi a szeptemberi nyaraláshalom.:) Kicsit betábláztuk magunkat. Orfű után 3 nap Ausztria (Rax), majd egy itthoni hétvége fotózással (szabadtéri, úgyhogy megrendelem a napsütést), majd megyünk Kosdra (itt volt 1 éve az esküvőnk második felvonása) kulcsosházazni, bográcsozni, kirándulni. Ez a terv:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.