Blogarchívum

2011. július 13., szerda

Új családtag:)

Gyarapodott a fotós felszerelésem egy kb 1000 W-os állandófényű lámpával. Már hosszú ideje szemezgettem vele, és most végre az enyém:) Kipróbálni egyelőre csak Vagányon tudtam, de most nem volt valami türelmes modell, úgyhogy meg kell várnom, hogy Gergő felébredjen. Addig is pár kép a drágaságról (ezt lehet szó szerint érteni...):




Ezzel végre elvállalhatok egészen apróságokat is (kb 6 hónapos korig nem szabad a babákra vakuzni, mert a pupillájuk még nem tudja felvenni a harcot a hirtelen villanással - Gergőről ezért készült anno annyi alulexponált kép...:D), a vakuzás lehet, hogy nem tesz jót nekik - erről megoszlanak a vélemények. Mindenesetre kellett a lámpa, slussz:D Persze jobb lenne belőle egy másik példány is, de egyelőre ennek is nagyon örülök:) Pénteken majd jól letesztelem Jucón. 

5 megjegyzés:

  1. világítós esernyő :D nagyon menő :)

    VálaszTörlés
  2. Egy picit komolyabb szerkezet:)

    VálaszTörlés
  3. A fotók nagyon szépek, de harcba szállnék a pupilla állítással :) 1/250 másodperc alatt a felnőttek pupillája sem tud beszűkülni, hogy leszűrje a fényt, így - ha egyáltalán - inkább a fiatal retina lehet a vakuzás ellenjavallatának forrása. Gyorsan próbáltam utánanézni, de sehol nem is találtam egyértelmű egészségügyi hátterét annak, hogy miért is nem szabad, inkább csak pszichés dolgokat. De direktbe felnőttet sem szívesen vakuzunk ugye közelről ;) Lényeg ami lényeg, továbbra is nagyon pöpec portrékat lősz, Eszter!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon én sem néztem utána, csak régen olvastam valahol ezt a fél éves kort. Meg amúgy is kellett egy jó indok, hogy miért kell nekem ilyen cucc:D Amúgy nem "pofánvakuzok", azért van ott áteresztőernyő, meg inkább oldalról-föntről villantok:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt már én is halottam, hogy nem az igazi, ha kis babánál villanak a fények:) Bár szeritnem Emma túl élte:)
    Amúgy látom jönnek az újdonságok!:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.