Blogarchívum

2011. július 25., hétfő

Hétvége

Mostanában mindig csak utólag szedegetem össze az eseményeket. Pénteken megismerkedtünk két aprósággal. Gergő szerintem kifejezetten élvezi, ha valaki jön fotózásra, mert ilyenkor mindig megmutathatja a játékait. Most is a gyerekszoba volt a főhadiszállás, amíg én a nappaliban kattintgattam. A végén még kimentünk a közeli játszótérre is, ahol Gergő megtanulta a nála 3 hónappal fiatalabb Barnabástól, hogy egyedül is fel lehet mászni a csúszdára.

Szombaton végre megnéztük a HarryPotter utolsó részét 3Dben. Jó volt, végig lekötött, klassz volt az IMAX, szóval megérte. Közben Gergő itthon volt Mamával. A hazaérkezésünk utáni másik anyás sztorit már elmeséltem.:)

Vasárnapra grillezést terveztünk Viktorékkal, de elég sokáig nem hittünk a sikerben. Ehhez képest elég nagy mázlink volt: Amíg kint voltunk a kertben, végig sütött a nap. Ahogy bejöttünk (melegünk volt), leszakadt az ég. Gergő meg is jegyezte, hogy "Megint es az eső".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.