Blogarchívum

2011. június 6., hétfő

Nógrád - Verőce

Gabesz invitálására vasárnap a Börzsönybe mentünk kirándulni. Gergő ezúttal otthon maradt nagyival, mert épp 2 kullancsoltás között vagyunk, és ilyenkor állítólag még veszélyesebb. Viszonylag sokan összeverődtünk, úgyhogy egész nap jó volt a hangulat. Volt velünk két baba is, Emma és Levi (ő a szüleivel egy másik útvonalon ment, mert egy céges csapatépítésre rejtettek feladatokat). Emma néha kicsit nehezen viselte a hordozót (pont, ahogy Gergő is megunja egy idő után), de összességében egy hős volt (Ani és Norbi is, hogy kitartottak még az eső ellenére is). A kirándulás elején kb mindenki azt fontolgatta, hogy miért nem mentünk inkább Agárdra, hiszen 40 fok volt árnyékban, de Verőce előtt pár kilométerrel már senki nem kívánkozott vízbe. Elkapott ugyanis minket egy 15 perces laza nyári zápor. Tomi szerint legalábbis érdemes volt megállni egy fa alatt, mert úgysem tart tovább. 15 perc után úgy döntöttünk, hogy elállt, és megyünk tovább (valójában továbbra is szakadt, de nem akartuk a fa alatt tölteni az éjszakát:D). Verőce előtt (már aszfalton) megtapasztaltuk a környékbeliek igen vendégszerető vezetési stílusát. Aninak szinte el kellett ugrania egy bömbölve zenét hallgató nőci kocsija elől, Tomira meg egész egyszerűen rárántotta a kormányt egy állat...
Verőcén még beültünk egy nagyon jó cukiba, amíg a sofőrök áthozták a kocsikat Nógrádról. Én isteni karamellás körtés sütit ettem. Tényleg zseniális volt:)













Legközelebb már Gergő is jön. Gyanítom, akkor nem fogok ennyit fotózni:) Megint megállapítottam, hogy nagyon jó ez a társaság:D Következő randi szombaton a Velencei-tónál (remélem nem ilyen lesz az idő...-az előbb belecsapott a mellettünk lévő pályaudvarba a villám. Akkorát csattant, hogy majdnem leestem a székről ijedtemben...:D)

1 megjegyzés:

  1. Én 2 kulancs közt lettem:) A túra tényleg jó volt és a képek is remekül sikerültek. Ja akkor azért maradtatok le?:) Nekem megfordult más is a fejembe!:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.