Blogarchívum

2011. június 12., vasárnap

Emmát fotóztam:)

Az előző hét nagyon mozgalmas volt. Szinte minden napra jutott egy kis babázás. Szerdán itt volt nálunk Zolika, és Edináék is beugrottak. Glóriáék hamarabb érkeztek, úgyhogy fotóztunk egy keveset, de Zolikát jobban érdekelte Gergő, és a rengeteg játék, úgyhogy nem nyúztuk sokáig. Ezután kiegészült a csipetcsapat Ákossal és Attilával. Eszméletlen, mit művelt a 4 gyerek együtt. Én nem is tudom, hogy a sokgyerekes hogy bírják ki ép ésszel:) Mi hárman voltunk rájuk, úgyhogy nem volt vész, de elképzeltem egyedül...:D (3 20 hónapos és 1 6 éves)
Csütörtökön tettünk egy villámlátogatást az Örsön, ahol ismét összefutottunk Glóriáékkal (tök jó, hogy ennyire közel laknak).
Pénteken pedig jött Emma hercegnő:) Már kifejtettem "bánatomat", hogy szinte csak fiúk kerülnek a gépem elé, de Emma most mindenért kárpótolt. Nála csajosabb kislányt elképzelni sem tudok. Még nincs 1 éves, de már igazi nőci:) Külön örültem annak, hogy nagyon felkészülten jöttek: 3 különböző ruhakölteményt is hoztak magukkal, úgyhogy egész változatos képek születtek. Úgy elröppent 2 óra, hogy észre sem vettem. A kedvencemet megmutatom, a többit pedig este felteszem a fotósra (most megyünk a Kopaszi gátra).


Egyre több ötletem van, aminek Tomi egyre kevésbé örül. Kezdi raktárnak érezni a lakást, amiben van valami, pedig még egy csomó kelléket szeretnék beszerezni:) 

Tegnap Gárdonyban voltunk, ahol végre találkoztunk Dodóval (és persze Emmával, Norbival, Somával, Györgyivel és Jenővel). Egyrészt már mi is régen láttuk, másrészt Gergő állandóan őt emlegeti/nézegeti az esküvői fényképalbumban. Mondjuk nem volt igazi strandolós idő, de azért bemerészkedtünk a vízbe (óvatosan kerülgettük a jégtáblákat). Remélem, jövő héten már lesz egy kis kánikula, hogy a Balatonba ne fogvacogva  csobbanjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.