Blogarchívum

2011. május 24., kedd

Új védőnő...

Próbálok finom lenni. Finoman szólva is gáz. Letettem Gergőt aludni, rá 10 percre megjelent egy nálam jóval fiatalabb (gondolom frissen végzett) lány, hogy ő a védőnő, és jött körülnézni. Mondom pont most tettem le a gyereket, de nem vette a lapot, álldogált tovább, hogy beengedjem. Gergő felébredt, dörzsölte a szemét. Erre ő: Hát mi a baj? Halkan megjegyeztem, hogy gondolom álmos. Ezután hallgatás (már nekem volt kínos), majd megkérdezte, hogy mit eszik. Én kicsit értetlenkedve néztem rá, hiszen egy 19 hónapos gyerekről beszélünk. Sebaj, szépen felsoroltam a napi menüt. Ezután kitértünk a kakira (ááá), majd újabb nagy hallgatás. Kicsit vicces, amikor egy gyereket csak tankönyvben látott csaj elkezd tanácsokat osztogatni kéretlenül. Ráadásul olyan tanácsokat, amiket mondjuk egy frissen szült elsőgyerekes anyukának kéne. Megtudtam, hogy a napi 1 kaki az ideális, de, ha 3-4 napig nincs, az még nem baj (köszi). Közben gyűltek a fejemben a tanácsok (ha alszik a gyerek, akkor gyere vissza később, ez a munkád, vagy telefonálj, hogy jöhetsz-e), de továbbra is igen kedves voltam, majd megelégeltem az újabb csendet, és gondoltam, a feszültséget oldandó felajánlom, hogy tegezzen. Erre ő kifejtette, hogy nem, mert akkor nem lenne meg a tisztelet, ha megengedné, hogy bárki tegezze. Ezután visszavittem az addigra már síró gyereket a szobájába, és kitessékeltem az igen "szimpi" védőnőt. Azért valaki elmondhatná neki, hogy nem akkor fogják tisztelni az emberek, ha magázódik, hanem akkor, ha korrekten végzi a munkáját, ért ahhoz, amit csinál, nem hagyja figyelmen kívül, hogy mi a jó a gyereknek. Az elődjével is tegeződtünk, a mai napig hiányzik, tiszteltük, szerettük. Ezt a csajt igyekszünk messze elkerülni, mert legközelebb lehet, hogy én osztogatok tanácsokat neki, de azt nem teszi zsebre.

3 megjegyzés:

  1. Hűűű én nem bírtam volna ki, hogy be ne szóljak! Jaj istenem! Már 19 hónapja él az a gyerek:) szerintem még boldog is, szóval kapja már be az ilyen! Szóval komolyan, mikor neki nincsenek saját ötletei és csak a könyvből jön a történet:) Ja holnap megkapod a ebay cucc egyik részét...a többi még várj!:) Tomival majd dumálok!
    Én azóta nem tisztelem a védőnőnket,mióta nem tud időbe jönni! Legalább szólnál oda!

    Nem is szólt, hogy megy?
    Legközelebb mond, ha alszik a gyerek és nem szól előre, hogy:
    A gyereke alszik legközelebb telefonálj,viszlát!:)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy szólt, ugyan már....
    Legközelebb, ha idemerészkedik előzetes bejelentkezés nélkül, nem engedem be. Erre jó a kukucskáló az ajtóban:D Az előző védőnénink olyan jó volt, nagyon sajnálom, hogy elment. Ő tényleg értelmes dolgokat mondott, mindig lehetett hozzá fordulni, ha valami gond volt, nem ébresztette fel a gyereket, stb...

    VálaszTörlés
  3. Boldog Névnapot! Apa és Melinda

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.