Blogarchívum

2011. május 15., vasárnap

Golfoztam, fotóztam, mi kell még?

Ma országszerte (?) nyílt golfnap volt, amiből mi sem maradtunk ki. Szerencsére nem eredt el az eső, úgyhogy most egy fokkal jobb időnk volt, mint két évvel ezelőtt, amikor a golfpályán kaptuk a nyakunkba a jégesőt...:D Miközben mi szorgosan ütögettük az apró (nem egyszerű eltalálni:D) labdákat, Gergő csajozott, trambulinozott, rohangált. Mindezt Rózamama felügyelete alatt.





Ezután Tomi kidobott a Kopaszi gátnál (miután átmentünk Pestre, majd vissza, mert elfelejtette, hogy én nem megyek haza velük), hogy lefotózzam Barnust. Viszonylag rapid fotózás volt, mert hideg is volt, szél is volt, lógott az eső lába. Ezután még nálunk is csináltunk pár vakus képet. Képek természetesen a fotós blogon.


Mindeközben Gergő úgy aludt, mint akit fejbe vertek. Még arra sem ébredt fel, hogy becsöngettem, bementünk a szobájába, hangoskodtunk. Nagyon elfáradt:)

2 megjegyzés:

  1. Én is voltam ma golfozni,nagyon bejött!:)

    VálaszTörlés
  2. Valóban jó móka, csak egy picikét drága:) Viszont így évente egyszer lehet ütögetni:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.